معرفی دوره هدف‌گذاری

فهرست مطالب

هدف‌گذاری را می‌توان به نوعی تقسیم بندی مراحل رسیدن به موفقیت دانست که امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع می‌توان گفت که افراد برای رسیدن به خواسته‌های خود می‌توانند هدف‌گذاری کنند و این کار در زمینه رشد فردی، رسیدن به موفقیت در زمینه‌های مختلف شغلی و غیره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

دکتر میثم شکری ساز به عنوان یک فرد موفق همواره در حال کمک به دوست داران موفقیت، همواره بر نقش هدف‌گذاری در رسیدن به موفقیت تاکید داشته اند. تمامی‌این مسائل باعث می‌شود که کاربران بتوانند عملکرد بسیار مناسبی را داشته باشند و از روش‌های مناسب برای رسیدن به موفقیت استفاده کنند.

ما در ادامه این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در مورد دوره هدف‌گذاری که از سوی دکتر شکری ساز ارائه می‌شود با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 

هدف گذاری

 

هدف‌گذاری چیست؟

هدف (Goal) به عنوان نقطه‌ای است که اشخاص به عنوان موفقیت از آن یاد می‌کنند. این هدف می‌تواند در زمینه شغلی، زندگی شخصی و یا حتی تحصیلی باشد. برای مثال هدف نهایی (Goal) برای یک فرد خاص به عنوان رسیدن به مقطع تحصیلی دکتری نرم افزار کامپیوتر و موفقیت در آن باشد. حال در صورتی که فرد در حال حاضر در مقطع کاردانی در حال تحصیل است.

آیا می‌توانیم به این هدف به یکباره دست پیدا کنیم؟ خیر. برای رسیدن به این Goal در نهایت باید مسیری طی شود که خود این مسیر از اهداف کوچکتر تشکیل می‌شود. برای مثال به این شخص باید توصیه شود که مقطع کاردانی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد، سپس در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز باید موفقیت پیدا کند (که اهداف کوچکتر می‌باشند) و در نهایت می‌تواند با تلاش و کوشش، به مقطع دکتری دست پیدا کند.

در این مرحله شخص تنها یک مرحله دیگر را باید پشت سر بگذارد و آن نشان دادن شایستگی‌ها و دریافت مدرک دکتری است. پس می‌توان گفت که هر هدف نهایی خود از اهداف کوچکتر تشکیل می‌شود که پیدا کردن و برنامه ریزی برای رسیدن این اهداف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا توضیحات بیشتری را در این مورد در اختیار شما قرار دهیم.

با مرحله بندی برای رسیدن به اهداف بیشتر آشنا شوید

یکی از لازمه‌های مهمی‌که در زمینه رسیدن به اهداف باید در نظر داشته باشیم را می‌توان مرحله‌بندی دانست. در نظر داشته باشید که هر شخص برای رسیدن به تعالی موفقیت یا هدف نهایی باید اهداف کوچکتر داشته باشد. برای رسیدن به این اهداف کوچکتر نیز نیاز به مرحله بندی وجود دارد که نباید از یاد ببریم.

پس در نهایت باید گفت که مرحله بندی یکی از مهم ترین مسائل در هدف‌گذاری و اجرای آن به شمار می‌رود. برای این که بتوانید در این خصوص به موفقیت دست پیدا کنید باید مراحل هدف‌گذاری و مرحله‌بندی را به خوبی بلد باشید. همچنین باید اعتماد به نفس بسیار زیادی داشته باشید.

به باور دکتر میثم شکری ساز، شکست خوردن در مرحله بندی خیلی بهتر و قابل پیشگیری تر از شکست خوردن بدون مرحله بندی است. درواقع مرحله‌بندی زمانی که شما در اجرای یک مرحله به شکست برخورد کنید، قابلیت شروع از ابتدا را دارد و فرد می‌تواند به سادگی به اهداف خود دست پیدا کند. در ادامه بیشتر با شما همراه خواهیم بود تا شما را با دکتر میثم شکری ساز و دوره هدف‌گذاری ایشان آشنا کنیم.

 

هدف گذاری

 

چرا باید در دوره هدف‌گذاری دکتر میثم شکری ساز شرکت کنیم؟

دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از افراد موفق با تالیف و ترجمه بیشتر از 20 جلد کتاب در زمینه‌های مدیریت، رسیدن به موفقیت و هدف‌گذاری می‌تواند به شما در زمینه هدف‌گذاری و رسیدن به موفقیت کمک کند. ایشان در این خصوص یک دوره جامع ارائه می‌دهند که شرکت در آن برای افرادی که هدف دارند و می‌خواهند به موفقیت دست پیدا کنند خالی از لطف نخواهد بود.

از یاد نبرید هدف‌گذاری یک فرآیند تقریبا پیچیده می‌باشد و فرد باید در این حوزه اطلاعات لازم را داشته باشد و شما می‌توانید از آن استفاده داشته باشید. دکتر شکری ساز می‌تواند در این خصوص با شما همکاری داشته باشد و شما با شرکت در دوره‌های ایشان می‌توانید بیشتر با فرآیند هدف‌گذاری آشنا شده و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید.

هدف‌گذاری در کسب و کار، برای رسیدن به موفقیت‌های فردی و رشد شخصی در کنار هدف‌گذاری در زمینه‌های تحصیلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و افراد می‌توانند در این زمینه هدف‌گذاری داشته باشند.

دکتر شکری ساز فارغ از حوزه ای که شما قصد دارید در آن زمینه‌ها هدف‌گذاری داشته باشید، علم هدف‌گذاری را به شما آموزش می‌دهد که همین فرآیند باعث شده است تا بسیاری از افراد از دوره‌های ایشان استفاده داشته باشند. این دوره‌ها به صورت مجازی و در قالب دوره‌های آموزشی و کتب مختلف در دسترس شما می‌باشد. استاندارد سازی دوره‌ها بر اساس آخرین متد آموزشی و امکان دریافت اطلاعات جامع در حوزه هدف‌گذاری را می‌توان از جمله مهم ترین ویژگی‌های این دوره دانست.

 

میثم شکری ساز

 

چه کسانی باید در دوره‌های هدف‌گذاری دکتر شکری ساز شرکت نمایند؟

به طور کلی می‌توان گفت که 7 میلیارد انسان روی کره زمین همواره در راه به دست آوردن موفقیت هستند، ولی تعداد کمی‌از این افراد به صورت واقعی در این راه تلاش می‌کنند. در صورتی که شما خواهان رسیدن به موفقیت هستید و دوست دارید اطلاعاتی در خصوص این مسیر داشته باشید، شرکت در دوره هدف‌گذاری دکتر میثم شکری ساز می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

در واقع همانطور که گفته شد این دوره‌ها برای تمامی‌افراد می‌تواند مفید واقع شود. افراد می‌توانند در پست‌های مدیریتی و رسیدن به اهداف سازمانی یا شخصی در این دوره‌ها شرکت داشته باشند و به موفقیت دست پیدا کنند.

سخن پایانی

هدف‌گذاری برای فرد و سازمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. استراتژی‌های مربوط به هدف‌گذاری و مشخص کردن هدف نهایی با استفاده از این دوره‌ها در دسترس شما می‌باشد و شما قادر هستید که در این دوره‌ها شرکت داشته باشید.

در نظر بگیرید که شرکت در این دوره‌ها امروزه بسیار مفید واقع شده و در دسترس افراد قرار گرفته است. باید در نظر داشته باشید که شرکت در این دوره‌ها به صورت آنلاین نیز در دسترس بوده و همین امر باعث می‌شود که افراد فارغ از موقعیت مکانی می‌توانند به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند.

دکتر شکری ساز به عنوان مشاور در بسیاری از سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در حال فعالیت می‌باشند و ارائه رهنمود در زمینه هدف‌گذاری به عنوان یک سابقه اجرایی ایشان شناخته می‌شود. با وجود تمامی مباحث بیان شده می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت در دوره‌های دکتر شکری ساز می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

سوالات متداول

1. هدف‌گذاری چیست؟

به فرآیند پیدا کردن هدف نهایی در زمینه شغلی، کاری و تحصیلی و تعیین مسیر‌های کوچک برای رسیدن به هدف نهایی را هدف‌گذاری می‌گویند.

2.آیا شرکت در دوره هدف‌گذاری ضروری است؟

پیچ و خم‌های بسیار زیادی در مسیر هدف‌گذاری وجود دارد که فرد باید همواره به آن توجه داشته باشد. از این روی می‌توان گفت که شرکت در دوره‌های هدف‌گذاری به عنوان یک ضرورت برای فرد و سازمان شناخته می‌شود.

3.بهترین دوره هدف‌گذاری کدام است؟

دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از افراد موفق می‌تواند در این زمینه به شما کمک کرده و خدمات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها