چرا یادگیری انگلیسی را از سر بگیریم؟

یادگیری زبان از جمله مهارت هایی است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. امروزه تا حد زیادی برای فعالیت در هر موقعیت شغلی  نیاز به حضور افرادی که  حداقل با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند احساس می‌شود. تا حدی که آنهایی که با زبان انگلیسی آشنایی نداشته باشند را می توان بی سواد تلقی کرد. زبان انگلیسی، زبان رایانه است و افرادی که نتوانند به این مهارت دسترسی پیدا کنند قطعاً در یادگیری علوم کامپیوتر و استفاده از آن نیز با مشکل روبرو خواهد شد. از طرفی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی نمی‌توان نقش کامپیوتر را در پیشبرد کارها دست کم گرفت و طبیعتاً آنهایی که نتوانند  به زبان انگلیسی صحبت کنند در مقایسه با دیگران چه از لحاظ شغلی و چه از لحاظ جایگاه اجتماعی در سطح پایین تری قرار می گیرند. همانطور که گفته شد تسلط به زبان انگلیسی علاوه بر اینکه موقعیت های شغلی پیش روی شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد باعث می شود که که در سمت های شغلی به مراتب بالاتری قرار بگیرید و در نتیجه از جایگاه اجتماعی بالاتری برخوردار باشید.

چرا یادگیری انگلیسی را از سر بگیریم؟

از دیگر فواید یادگیری انگلیسی برای زبان آموزان این است که در حال حاضر همانطور که گفته شد نیاز به این زبان هر لحظه بیشتر از قبل احساس می‌شود بنابراین آنهایی که بتواند به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند می توانند با آموزش آن به دیگران منبع درآمدی داشته باشند و به عنوان یک مدرس از جایگاه خوبی در اجتماع برخوردار شوند. آن دسته از افراد که قصد دارند برای ادامه تحصیل و یا کار از کشور خود خارج شوند و در واقع قصد مهاجرت دارند بهتر است به خاطر بسپارند که یکی از شروط وارد شدن به کشورهای اروپایی کانادا، استرالیا و یا هر کشور پیشرفته ای،  تسلط به زبان انگلیسی و کسب نمره ممتاز در آزمون آیلتس است. حداقل نمره قبولی برای پذیرفته شدن در آزمون آیلتس نسبت به برنامه مهاجرتی فرد می‌تواند متفاوت باشد.  برای مثل آن دسته از افرادی که به منظور تحصیل در دانشگاه های عالی رتبه کانادا به دنبال اخذ ویزای تحصیلی این کشور هستند بایستی حداقل نمره ۷ را از آیلتس آکادمیک دریافت کنند و اما افرادی که از طریق کار قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشند بایستی در آزمون آیلتس عمومی شرکت کرده و حداقل نمره 6 را دریافت کنند. اما نکته قابل توجه این است که هر چقدر نمره متقاضی در این آزمون بیشتر باشد امتیاز بیشتری دریافت می‌کند و شانسش برای پذیرفته شدن در کشور مقصد بیشتر خواهد شد.

از دیگر مزایای که یادگیری زبان انگلیسی برای افراد می‌تواند داشته باشدگسترش دنیای پیرامون زبان آموز است. در واقع یادگیری یک زبان جدید به مثابه یک زندگی جدید می باشد. زمانی که شما زبان انگلیسی را به طور کامل بیاموزید قطع می توانید با افراد بیشتری در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و از این طریق دنیای پیرامون خود را گسترش دهید. هر چقدر با انسانهای بیشتر و با فرهنگ های متفاوت تری در ارتباط باشید دید شما نسبت به زندگی  وسیع تر خواهد شد و رویکرد جدیدی نسبت به زندگیت در پیش خواهد گرفت. تک بعدی نخواهید بود و می توانید مسائل را  از دید متفاوتی نگاه کنید. از دیگر مزایای یادگیری زبان این است که افرادی که بتوانند به دو زبان صحبت کنند کمتر از سایرین در خطر ابتلا به آنزیم قرار می گیرند و می توان اینگونه نتیجه‌ گیری کرد که کیفیت زندگی شان در مقایسه با سایرین بیشتر خواهد بود. با توجه به تمامی نکاتی که به آنها به عنوان مزایای یادگیری زبان انگلیسی به طور کلی یک زبان دوم اشاره شد،  آیا قصد ایجاد تغییر در زندگی خود تان را ندارید؟ آیا نمی‌خواهید که شروع به یادگیری یک زبان دوم کنید؟  اگر جواب شما به این سوال مثبت است، در ادامه با ما همراه باشید.

چرا یادگیری انگلیسی را از سر بگیریم؟

اغلب افرادی که یادگیری زبان دوم را شروع می‌کنند و بعد از مدتی از ادامه مسیر سرباز می‌زند، تنها به بهانه هایی دل خوش می کنند که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد. در واقع این بهانه ها روشی است که به وسیله آن شخص تلاش می کند خود را قانع کند که چاره ای برای یادگیری وجود نداشته است.

برای مثال برخی از افراد  عنوان می کند که به دلیل این که شاغل هستند  در کلاس های آموزش زبان حضور پیدا کند و گروهی نیز ترافیک و خستگی راه را بهانه می کنند تا  خود را قانع کند حضور در کلاس‌های زبان و یادگیری آن چندان راحت نیست.  و اما گاه نیز افراد از هزینه هایی که هر ترم بایستی برای یادگیری زبان پرداخت کنند گلایه می کنند و به همین دلیل یادگیری خود را متوقف می کنند. اما خوشبختانه آن دیگر هیچ کدام از این بهانه ها دلیلی برای توقف یادگیری زبان دوم نمی باشد در واقع امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شما برای یادگیری یک زبان نیازی به حضور در کلاس‌های آموزشی، ماندن در ترافیک، پرداخت هزینه های جداگانه به ازای هر ترم و حاضر شدن در ساعتی مشخص برای حضور در کلاس را ندارید.

کارشناسان ما در امر آموزش زبان  با کمک برنامه نویسان مجربی که وجود دارد توانستند با طراحی سایت آموزشی " من و زبان "  این شانس رو افرادی که علاقه مند به یادگیری زبان هستند بدهند که در هر زمان و هر مکانی که هستند شروع به یادگیری زبان مورد علاقه شان کنند.  در سایت من و زبان پکیج های آموزشی ۶ زبان زنده دنیا وجود دارد و شما می توانید بنابر شرایط و علایق تان زبان مورد نظر را انتخاب کرده و آموزش خود را از سر بگیرید. از جمله مزایای که این سایت برای زبان آموزان خود فراهم کرده است پشتیبانی ۲۴ ساعته است و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید مشکلات خود را با مشاوران ما در جریان گذاشته و نگران هیچ چیزی نباشید. ما از درستی کار خود اطمینان داریم لذا بعد از خرید پکیج های آموزشی چنانچه از خرید خود رضایت نداشته باشید می توانید به صورت کامل وجه پرداختی تان را پس بگیرید. به این منظور وقت را از دست ندهید و همین الان برای خرید پکیج زبان موردعلاقه ‌تان اقدام کنید و من و زبانی شوید.

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها