تنوع طلبان چه دکوراسیونی را می پسندند؟

تنوع طلبان چه دکوراسیونی را می پسندند؟ | رفتن به خانه جدید می تواند یکی از شادی های زندگی باشد. اما در بحث دکوراسیون داخلی، چالش برانگیز است، به خصوص اگر شما فرد تنوع طلبی باشید و بخواهید با رفتن به خانه جدید، دکوراسیون و چیدمان جدیدی را برای خانه خود در نظر بگیرید. حال سوال اینجاست که چگونه می توانید ضمن اینکه منعکس کننده سبک شخصی خود هستید، فضای خانه خود را به بهترین شکل ممکن جلوه دهید؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید دکوراسیون خانه خود را به بهترین شکل با تنوع طلبی بسیار دیزاین کنید. اگر این کار را به خوبی انجام دهید در نهایت به یک خانه راحت و شاد خواهید رسید که در آن بسیار احساس آرامش خواهید کرد. برعکس اگر این کار را ضعیف انجام دهید و از طرح ها، رنگ ها و المان های مناسبی استفاده نکنید، هرگز به یک خانه دلپذیر نخواهید رسید. با کمی برنامه ریزی و شرکت در دوره طراحی و دکوراسیون داخلی شانس موفقیت بسیار بیشتری خواهید داشت.

آیا می خواهید خانه جدیدی که ساخته اید را به شکل موثر تزئین کنید؟ شما باید به دنبال چیزی متفاوت و منحصر به فرد باشید. طراحان داخلی حرفه ای برای طراحی فضای داخلی منزل شما به صورت خلاقانه عمل می کنند بنابراین اگر شما نیز می خواهید مانند آن ها عمل کنید خوب است که در یک دوره طراحی و دکوراسیون داخلی شرکت نمایید. موسسه آموزش عالی فن پردازان با ارائه دوره طراحی و دکوراسیون داخلی با بالاترین کیفیت و جدیدترین متد روز دنیا به یاری علاقه مندان در این زمینه آمده و آن ها را با بهترین آموزش ها هدایت می کند. جالب است بدانید که شما پس از پشت سر گذاشتن دوره طراحی و دکوراسیون داخلی در موسسه آموزش عالی فن پردازان مدرک معتبر و مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری دریافت می نمایید. 

تنوع طلبان چه دکوراسیونی را می پسندند؟

در دوره طراحی و دکوراسیون داخلی چه چیزهایی را یاد می گیریم

در دوره طراحی و دکوراسیون داخلی یاد می گیریم که با ترکیبی از سبک های منحصر به فرد، دکوراسیون خانه یا هر محیط دیگری را به زیبایی ایجاد کنیم. می آموزیم که از چه لوازمی باید استفاده کنیم، چه رنگ ها و طرح هایی برای چه محیط هایی مناسب هستند و به طور کلی با سبک های گوناگون دکوراسیون داخلی  آشنا می شویم. قطعا بعد از گذراندن دوره طراحی و دکوراسیون داخلی دید شما نسبت به محیط هایی که در آن ها قرار می گیرید تغییر خواهد کرد. شما به خوبی متوجه تغییرات و دیزاین های گوناگون می شوید و سعی می کنید که به خلق شاهکارهای باشکوه در بحث طراحیو دکوراسیون داخلی در پروژه های مختلف بپردازید. تلاش شما باید در این کار آن باشد که همواره طراحی کاملی برقرار کنید. جوانان با علاقه مندی به خلاقیت و طراحی ممکن است این حرفه را به خود اختصاص دهند. انواع دوره طراحی و دکوراسیون داخلی انرژی جدیدی را برای افراد در حیطه زیبا سازی و جذابیت هر چه بیشتر محیط های پیرامون شان به وجود می آورند.

انواع مختلفی از سبک های طراحی داخلی

محبوب ترین سبک های طراحی داخلی در زیر توضیح داده شده است. امیدواریم که با فراگیری آن ها در دوره طراحی و دکوراسیون داخلی بتوانید به خواسته خود در چیدمان و تزئین خانه تان دست پیدا کنید. طراحی دکوراسیون ممکن است شیک، مدرن، صنعتی و... باشد. یک چالش مهم که بسیاری از مشتریان با آن روبرو هستند، عدم توانایی در استفاده از واژگان برای توصیف و تعریف سبک طراحی داخلی شخصی آن ها است. با فراوانی سبک های منحصر به فرد در طراحی، می توانید کشف کنید که کدام سبک برای شما بهتر است. برخی نیز از ترکیب عناصر چند سبک برای ایجاد ظاهر ایده آل خود لذت می برند. یک نقطه شروع عالی برای یک پروژه طراحی داخلی، یادگیری کمی در مورد هر یک از سبک ها و نحوه تفاوت آن ها با یکدیگر است. در دوره طراحی و دکوراسیون داخلی موسسه آموزش عالی فن پردازان همه مشکلات شما در راستای رسیدن به سبک و استایل مورد علاقه تان حل خواهد شد. در زیر با هم سبک های گوناگون دکوراسیون داخلی را مرور می کنیم: 

  • سبک مدرن

مدرن یک اصطلاح طراحی گسترده است که به طور معمول به خانه ای با خطوط تمیز و واضح، یک پالت رنگ ساده و استفاده از موادی که می تواند شامل فلز، شیشه و فولاد باشد اشاره دارد. طراحی مدرن حس سادگی را در هر عنصر از جمله مبلمان به کار می برد. کلماتی که معمولا برای توصیف سبک مدرن به کار می رود، براق بودن و یکدست بودن است و درهم و برهم بودن یا لوازم جانبی زیاد در سبک مدرن وجود ندارد.

  • سبک مدرن و معاصر

مدرن و معاصر، دو سبکی هستند که به طور متناوب از آن ها استفاده می شود. معاصر متفاوت از مدرن است زیرا طراحی را بر اساس زمان حال و اکنون توصیف می کند.
تفاوت اصلی که در سبک طراحی مدرن و معاصر وجود دارد این است که مدرن یک تعبیر دقیق از طراحی است که از قرن بیستم آغاز شده است. از طرف دیگر، معاصر روان تر است و می تواند حس محیط را با پایبندی کمتری به یک سبک خاص نشان دهد. به عنوان مثال، سبک معاصر ممکن است شامل خطوط منحنی باشد، در حالی که طراحی مدرن چنین نیست.

  • سبک مینیمالیستی یا حداقلی

ایده مینیمالیستی مفهومی است که در برخی کشورها رواج دارد. مفهوم طراحی مدرن را در بر می گیرد و آن ها را ساده تر می کند. پالت های رنگی خنثی و مطبوع دارد. مبلمان های خیلی ساده دارد و هیچ چیز در لوازم جانبی یا دکوراسیون بیش از حد و یا مبهم نیست. مینیمالیسم در نهایت با یک حس عملکرد ساده و شکیل و خطوط فوق تمیز تعریف می شود.

تنوع طلبان چه دکوراسیونی را می پسندند؟

  • سبک صنعتی

همانطور که از نام آن پیداست، سبک صنعتی الهام بخش از یک سبک شهری است. در بسیاری از عناصر حس خاموشی ناتمام وجود دارد و دیدن آجر، سنگ و چوب در آن غیر معمول نیست. یک خانه نمادین با طرح طراحی صنعتی، ممکن است ایده آل همه نباشد، ولی شاید برای افراد تنوع طلب جذاب به نظر برسد. به سقف های بلند، چوب های قدیمی و لامپ های فلزی آویزان با مبلمان های چرمی کم نظیر فکر کنید. احتمالا ممکن است یک یا دو قطعه از هنر انتزاعی یا عکاسی نیز در آن وجود داشته باشد.

  • سبک قرون وسطی

سبک قرون وسطی، سبک طراحی اواسط دهه 1900 است. عمدتا دهه های 50 و 60. نوستالژی یکپارچه سازی شده ای که برخی از عناصر مینیمالیسم در آن وجود دارد. کارایی ابزار و المان ها، موضوع اصلی برای طراحی قرن میانه بود. تأکید بر اشکال زائد و اضافه، اشکال طبیعی یا ارگانیک مانند صندلی تخم مرغی، طرح های معاصر با کاربرد آسان و ساختگی های ساده در چارچوب این سبک است. این سبک به راحتی هر فضای داخلی را تکمیل می کند و همچنین به یکپارچگی فضای داخلی با فضای بیرونی کمک می کند. این سبک نیز ممکن است باب طبع افراد تنوع طلب باشد، چرا که کمتر از سایر سبک ها به کار گرفته شده است و کمتر کسی آن را دیده است.

  • سبک سنتی

سبک طراحی سنتی جزئیات کلاسیک، مبلمان مجلل و ازدیاد لوازم جانبی را ارائه می دهد. این سبک ریشه در حساسیت های اروپایی دارد. خانه های سنتی اغلب دارای چوب تیره، پالت های رنگی غنی و انواع بافت ها و خطوط منحنی هستند. مبلمان دارای جزئیات و پارچه های پیچیده و زینتی مانند پارچه های مخملی، ابریشمی و دستباف است که ممکن است شامل الگوهای و بافت های متنوعی باشد. عمق، لایه بندی و ابعاد در بیشتر طرح های سنتی وجود دارد.

  • سبک گذرا

سبک گذرا یا انتقالی یک سبک بسیار رایج است؛ زیرا از طراحی سنتی و مدرن وام می گیرد تا فضایی ایده آل را به وجود بیاورد. یک حس تعادل جذاب و غیر منتظره در این سبک به چشم می خورد که کمتر در سبک های دیگر خواهید دید. یک طرح انتقالی ممکن است مواد مدرن مانند فولاد و شیشه را در خود جای دهد و سپس آن ها را با مبلمان مخمل متحد کند. طراحی انتقالی همچنین شامل پالت های رنگی نسبتاً خنثی است، فضایی آرامش بخش و آرام را ایجاد می کند که باعث می شود هم محیط شیک و براق باشد و هم گرمی و جذابیت داشته باشد.

تنوع طلبان چه دکوراسیونی را می پسندند؟

  • سبک کشور فرانسه

رنگ های گرم و خاکی نشانگر سبک طراحی کشور فرانسه است. همانطور که مبلمان چوبی فرسوده و زینتی دارد، این سبک الهام بخش از خانه های مزرعه داران است. طراحی کشور فرانسه ممکن است شامل تن های نرم و گرم از رنگ های قرمز، زرد یا طلایی و مواد طبیعی مانند سنگ و آجر باشد. طراحی کشور فرانسه می تواند شامل مجموعه ظروف چینی تزئینی و ملافه های سنگین و روتختی باشد.

  • سبک روستیک

طراحی روستایی با الهام از عناصر طبیعی و با استفاده از مواد خام و اغلب در دسترس از جمله چوب و سنگ ترسیم می شود. طراحی روستایی ممکن است لوازم جانبی خارج از خانه را با جزئیات معماری که شامل ویژگی هایی مانند سقف های طاق دار با تیرهای چوبی یا کف های چوبی است، وام بگیرد. بسیاری از طرح ها امروزه طراحی روستایی را با مبلمان و لوازم جانبی مدرن تر ادغام می کنند.

  • سبک شیک  SHABBY 

سبک شیک Shabby در مقایسه با سبک های غیرمتعارف و سبک های دیگر، بیشتر زنانه، نرم و لطیف به نظر می رسد. مبلمان شیک و اغلب رویایی هستند. این سبک تمایل دارد که از نقاشی های زیبا در طراحی استفاده کند. پالت های رنگ Shabby Chic شامل رنگ های سفید، خامه ای و پاستیلی است. لامپ های کم نور و آویز های دیواری ممکن است تزئین را کامل تر کنند و ادامه روند زنانه با تزئینات شیک خاتمه می یابد.

  • سبک کاستال / همپتون

سبک ساحل به سبک همپتون لقب گرفته است، که از منطقه ساحلی نمادین ایالات متحده است. از ویژگی های این سبک می توان به پالت های رنگی سبک و مطبوع با سایه خنثی و خنک جفت شده با سبزی اشاره کرد. مبلمان اغلب سفید یا بژ است. اتاق می تواند دارای عناصر چوب باشد و لوازم جانبی اغلب از دریا الهام گرفته می شوند. الگوهای راه راه آبی و سفید برای بالش ها، پنجره های بزرگ، کاناپه های مخمل خواب دار سفید و چوب سفید رنگ شده نیز اجزای رایج در سبک کلاسیک ساحل / همپتون هستند.

همه سبک هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم می توانند برای افراد تنوع طلب جذاب و دوست داشتنی باشند. چرا که یک فرد تنوع طلب نمی تواند به یک سبک بسنده کند و می خواهد دائما سبک های متفاوت را امتحان کند و یا ترکیبی از سبک ها را به کار گیرد. در نهایت اگر قصد دارید محیطی آرام و راحت ایجاد کنید که از سبک های مناسب با شما الهام گرفته شده باشد؛ با شرکت در دوره طراحی و دکوراسیون داخلی، می توانید به خواسته تان برسید. درک صحیح از اصول و سبک های طراحی می تواند کمک زیادی در تحکیم آرمان های طراحی شخصی شما کند. توانایی شناسایی سبک های مختلف و طراحی داخلی به شما کمک می کند تا چشم اندازهای الهام بخش از خانه آینده خود را تنظیم کنید و چارچوبی برای ساخت زیبایی شناسی شخصی خود فراهم کنید.

روندهای تزئینی منزل  و دکوراسیون داخلی در سال 2020

هر سال جدیدی که از راه می رسد در دکوراسیون منزل، روندها، طرح ها و سبک ها، تغییرات نوینی به ارمغان می آید. با شروع یک دهه جدید، فرصتی عالی برای به روزرسانی فضای منزل شما فرا می رسد. مهم نیست که به دنبال تغییر مجدد هستید یا می خواهید از نو یک طرح را پیاده سازی کنید. مهم این است که با روند های تزئینی جدید پیش بروید و خانه تان را به فضایی زیبا برای زندگی تبدیل نمایید. شرکت پنتون هر سال رنگ جدیدی را به عنوان رنگ سال تعیین می کند که می توانید از آن در طراحی و دکوراسیون منزل خود کمک بگیرید.

رنگ مشکی همچنان یک روند مهم دکوراسیون منزل است. سیاه یک رنگ قوی و چشمگیر است که آن را به عنوان یک عنصر زمینه ساز خوب برای فضاهای معاصر و مدرن می شناسند. از قرار دادن یک سینک سیاه در یک آشپزخانه سفید تا اضافه کردن دیوار سیاه در یک اتاق رنگارنگ، این رنگ می تواند فضای شما را تغییر دهد. طیف های سیاه همچنین می توانند در وسایلی مانند یخچال، کابینت، میز و لوازم جانبی نمایش داده شوند. برای تضاد بیشتر، طیف های سیاه را با یک رنگ متضاد مانند سفید ترکیب کنید، این دو رنگ همواره یک جفت کلاسیک هستند. مشکی همچنین فرصتی برای افزایش بافت در یک فضا، مانند اضافه کردن تخته و جزئیات به یک دیوار خاکستری سیاه یا تیره است. استفاده از سقف ها راهی عالی برای اضافه کردن جزئیات و لایه ها به فضای داخلی است. سقف خود را به طور سنتی با وسایل روشن و یا به طرز چشمگیر تری با پوشش دیوار تزئین کنید. یکی دیگر از روندهای دکوراسیون منزل، اضافه کردن کاغذ دیواری یا بافت چوبی روی سقف است. این می تواند الگوهای و لایه های منحصر به فردی را به یک فضای داخلی منتقل کند. مهم نیست که چگونه این کار انجام شده است، استفاده از فضای سقف یک نکته مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل در سال 2020 است.

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها