از بازاریابی شبکه ای نمی توان پول در آورد

از بازاریابی شبکه ای نمی توان پول در آورد

از بازاریابی شبکه ای نمی توان پول در آورد | آیا تا به حال شده که شخصی از فامیل و یا آشنایان به شما پیشنهاد کار در بازاریابی شبکه ای را بدهد؟ به احتمال زیاد جواب بله است، زیرا امروزه این شغل بسیار در میان تعداد بی شماری از انسان ها رواج یافته و دلیل اصلی آن، پیشرفته شدن علم و دنیا اینترنت می باشد. بدون شک ذهنین فرد از بازاریابی شبکه ای تنها یک تصویر کلیشه ای است که برخی به دنبال فروش لوازم و محصولات خود هستند و یا اینکه تمام تلاش خود را می کنند تا فرد مقابل را برای فروش و یا همکاری راضی نمایند.

اگر این تعریف از دوره  mba بازاریابی شبکه ای در ذهن شماست، بهتر است طرز فکر خود را تغییر داده و نسبت به یادگیری آموزش mba بازاریابی شبکه ای اقدام نمایید. البته درست تشخیص داده اید زیرا این کار یکی از شیوه های فروش به شمار می رود که بدون وجود یک کمپانی برای تبلیغ و حتی بدون واسطه و با شخص خود صورت می گیرد و فرد قادر خواهد بود تا هزاران محصول را به تنهایی به فروش برساند و پس از فروش و معرفی این کار به دیگران، به سود برسد.

بازاریابی شبکه ای یکی از شغل هایی است که به صورت نیمه وقت و یا گاهی تمام وقت به مرحله اجرا در می آید. همچنین می توان روی آن حساب باز کرد و از این طریق به درآمد بسیاری رسید. جالب است بدانید که به منظور موفقیت بیشتر در این مسیر تنها کافی است تا مجموعه ای معتبر پیدا کنید و آموزش خود را آغاز نمایید. موسسه آموزش عالی فن پردازان، یکی از موسساتی که در این زمینه فعالیتی چشم گیر دارد و علاقه مندان می توانند با ثبت نام در آن، از امکانات بهره ببرند.

دوره بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای چیست؟

در واقع می توان گفت که بازاریابی شبکه ای نوعی فرصت تجاری می باشد که در بین افرادی که به دنبال مشاغل پاره وقت و انعطاف پذیر هستند، بسیار محبوب و مورد پسند واقع شده است. در دنیا تعداد بسیاری از این شرکت ها وجود دارند که افرادی را به خود جذی می کنند. جالب است بدانید که برنامه های بازاریابی شبکه ای دارای یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه می باشد که اشخاص می توانند بدون داشتن سرمایه و یا حتی با پولی اندک وارد این تجارت شوند و از مزایای آن برخوردار گردند.

معمولا آن ها به صورت مستقیم محصولی را از کارخانه تهیه کرده و سپس تحت شرایطی برای کسب درآمد بیشتر آن ها به دوستان و آشنایان می فروشند و فرصتی را به عنوان فروش خط تولید مستقیم به دوستان، خانواده و سایر مخاطبین ایجاد می کنند. جالب است بدانید که سایت های بازاریابی شبکه ای، به طور کلی افرادی را تحت عنوان بازار یاب استخدام می کنند، البته بازار یاب و ویزیتور تفاوت های بسیاری باهم دارند و هر گز نمی توان آن ها را تحت عنوان یک چیز معرفی کرد. نکته ای که بایستی به آن توجه کرد، تعبیر این شغل با پرنده است که توسط یکی از بزرگ ترین مجموعه داران و ثروت مندان ارائه شده است.

این شغل را می توان مانند یک پرنده پنداشت. به طور حتم هر پرنده، دو بال دارد و همچنین بازاریابی شبکه ای نیز دارای دو بال است که از دو مرحله فروش و مجموعه سازی تشکیل شده است. علاوه بر این، شخصی که وارد این تجارت می شود در ابتدا بایستی کالاها و خدمات ارائه شده را مورد استفاده قرار دهد و سپس آن ها را به افرادی که می شناسد، معرفی کند. بازاریابی شبکه ای یکی از حرفه هایی است که بیشتر بر روی تعامل انسان ها با همدیگر متمرکز می باشد. در بیشتر موارد، نماینده فروش سعی دارد افراد دیگری را به سمت سیستم کاری و تجاری خود جذب کند.

همین امر باعث شده تا عده ای از مجموعه سازی هراس داشته باشد. بزرگ ترین ترس آن ها از این است که فکر می کنند بازار یابی شبکه ای نیز اقداماتی مانند شرکت های هرمی انجام می دهند، در صورتی که این طرز فکر بسی اشتباه و غلط گماشته می شود.

بازاریابی شبکه ای در دنیای امروز

همان طور که گفته شد بازاریابی شبکه ای به عنوان یک تجارتی بزرگ به عموم مردم شناسانده می شده و اکثر افرادی که از ریسک کردن هراسی ندارند وارد این شغل می شوند و با قرار دادن تلاش خود در این زمینه، درآمد و سرمایه ای بسیار را به دست می آورند.

شاید باورش سخت باشد، اما این حرفه جزیی از مشاغل خانگی به شمار می رود و حتی زنان خانه دار و بدون درآمد نیز قادر هستند تا پس از کنار آمدن با واقعیت های این شغل، از فرصت های به دست آمده استفاده نمایند و در حرفه بازاریابی شبکه ای مشغول به فعالیت شوند. نکته ای که بسیار حایز اهمیت است، توجه به آموزش mba بازار یابی شبکه ای است که باعث می شود تا فرد در این حرفه به موفقیت برسد. زیرا در صورت عدم آگاهی، وی قادر نخواهد بود تا درآمد خاصی را کسب کند و به طور حتم در این حرفه دست و پا می زند، حتی ممکن است رکودی مستمر را شامل شوند.

بهتر است بدانید که بازاریابی شبکه ای در صنعت امروزی به معنای بهره مندی و استفاده ابزاری از رفقا و اقوام فرد خواهد بود، بلکه نشان دهنده حس موفقیت و موفق کردن اطرافیان می باشد. آن ها در جست و جوی کسانی هستند که  به دنبال یادگیری بیشتر، ارتباط سازی و برقراری ارتباط با اطرافیان و افزایش حس کمک کردن می باشند. این سیستم بسیار مؤثر بوده و در صورت اتخاذ  تصمیمات درست، امکان بهبود درآمد های شخصی را برای فرد فراهم می کند.

برای تازه کارها، شرکت در دوره mba بازاریابی شبکه ای الزامی است زیرا از این طریق آن ها می توانند مدرکی را دریافت کنند که ارزش های لازم را برای رسیدن به درآمد و جایگاه اجتماعی والا، را توسعه دهند تا با ارائه آموزش های با کیفیت، مهارت و توانایی رهبری خود را برای آینده بالا ببرند. همچنین می توان در نظر گرفت که در مجموعه ای معتبر نظیر موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، می توانند با اخذ کليه مدارک مورد نياز از سوي سازمان ها و مراکز ذيصلاح و با همکاري اساتيد برتر و به نام حوزه مديريت بازاریابی شبکه ای اقدام به برگزاري دوره هاي آموزش mba بازاریابی شبکه ای در سطح استانداردهاي بين المللي کرده است.

فراگيران با شرکت در این دوره و اخذ گواهینامه mba بازاریابی شبکه ای این موسسه قابل اعتماد، علاوه بر صرفه جويي در زمان، هزينه و انرژي مي توانند اطمينان حاصل کنند  که در يکي از جامع ترين و معتبر ترین دوره هاي آموزشي حوزه بازاریابی شبکه ای شرکت کرده اند. همچنين دانش پذیران با شرکت در این دوره قادر خواهند بود تا علاوه بر کسب دانش، تخصص، توانايي، مهارت و قابليت هاي مورد نياز براي ورود به اين حرفه، موفق به اخذ مدرک mba بازاریابی شبکه ای معتبر از سوي اين موسسه نيز خواهند شد.

دوره  بازاریابی شبکه ای


اصل کار بازاریابی شبکه ای در چیست؟

همان طور که در بخش های قبلی به صورت جزیی به اصل کار بازاریابی شبکه ای پرداخته شد، بهتر است بدانید که در این مدل فروش، شخص به اصطلاح بازارایاب، علاوه بر اینکه مستقیما محصولات شرکت مربوطه را با استفاده از نمونه کالا از سازمان خریداری کرده و به مشتری نهایی می رساند، باید حس خوب محصول را به افراد انتقال داده تا از این طریق بتواند پس از فروش، مشتریان را تشویق و به کار دعوت کند. اساس کار بازاریابی شبکه از دو بخش فروش و شبکه سازی تشکیل شده که از این قادر خواهند بود تا تعداد مشتریان راضی و وفادار را افزایش دهد. نحوه تبلیغ کردن در بازار یابی شبکه ای به شیوه های متفاوت انجام می دهد که شامل تبلیغ کلامی، تلفنی، اینترنتی و بکارگیری نمونه محصول و کالا در منزل می باشد تا از این طریق افراد بتوانند قبل از خرید، کالای مورد نیاز را تست و بررسی کنند.

تفاوت بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی در چیست؟

در این بخش قصد داریم تا به تفاوت های اصلی شرکت های دارای بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی بپردازیم. همان طور که می دانید تجارت هرمی در جهان اسلام و برخی دیگر کشور ها غیر قانونی اعلام شده است و افرادی که به تجارت بازاریابی شبکه ای دعوت می شود، فکر می کنند که این دو مورد شباهت های بی شماری با هم دارد، در صورتی که سخت در اشتباه هستند. تعریف بازاریابی شبکه ای نیز از شغل به شیوه ای جداگانه مورد بحث قرار گرفته می شود.

زیرا در شغل فرد، کارفرمایی دارد که از طریق سود او، به درآمد می رسد و حتی زمان کاری ثابتی دارد، اما در تجارت بازاریابی شبکه ای فرد قادر خواهد بود تا بدون محدودیت زمان، مکان و درآمد به فعالیت های خود مشغول شود. در بازاریابی شبکه ای افراد نه تنها محصولات را به فروش می رسانند، بلکه اشخاصی که دوست دارند با آن ها در یک تیم باشند و همکار شوند را به کار دعوت کنند. در حالی که شرکت های هرمی این گونه فعالیت نمی کنند و تنها متعهد شده تا افراد جدید را به عضویت و کار در شرکت ترغیب کنند.

در سیستم هرمی نه محصولی به فروش می رسد و نه نمونه کالایی ارائه می شود. این افراد تنها به دنبال این هستند تا کار را به افراد جدید ارائه دهند تا از طریق آن ها بتوانند سرمایه ای بسیار را کسب نمیاند. در صورتی که بازاریابی شبکه ای کاملا قانونی می باشد و برای مطمعن شدن بهتر است نسبت به شرکت پیشنهاد شده تحقیقاتی انجام گیرد. جدای این مسائل بهتر است بدانید که فرد به تنهایی و بدون آموزش قادر نخواهد بود تا در بازار یابی شبکه ای موفق باشد.

پس توصیه می شود به منظور بهتر انجام شدن تجارت بازار یابی شبکه ای، در دوره های آموزشی این حرفه شرکت نمایند. همان طور که گفته شد، پیدا کردن مجموعه ای معتبر که مدارک و گواهینامه های با کیفیت و با ارزش را ارائه دهند، سخت و دشوار تلقی می شود. در این میان است که موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان پا به عرصه گذاشته و به همه علاقه مندان این تجارت، رخ نشان می دهد.

همچنین، با توجه به اين که این گواهینامه صادر شده توسط این سامان، مورد تائيد سازمان علوم، تحقيقات و فناوري کشور نيز مي باشد و از درجه اعتبار بسيار بالايي برخوردار است، فراگيران پس از شرکت در این دوره های آموزشی، مي توانند شانس ورود خود را به بازار کار و تجارتی به ميزان قابل توجهي افزايش دهند و همچنين افرادی که در این حرفه مشغول هستند نیز قادر خواهند بود تا به واسطه بالا بردن توانايي ها و قابليت هاي خود، ارتقاي شغلي خود را فراهم نمايند.

دوره بازاریابی شبکه ای

ویژگی های بارز بازاریابی شبکه ای

همان طور که در بخش های قبلی گفته شد، بازار یابی شبکه ای از جمله حرفه هایی است که دانستن آن مشکلی از مشکلات فروش شما کم می کند و باعث می شود تا آگاهی شغلی تان بالا برود و بدانید که با هر کدام از شخصیت ها چگونه ارتباط سازی کنید و بر اساس نیاز های او شرایط شغلی و یا مصاحبه کاری را ترتیب دهید. بازار یابی شبکه از جمله تجارت هایی است که به فرد آزادی مکانی و زمانی می دهد، در حالتی که وی قادر خواهد بود حتی در تخت خواب و موقع استراحت پول در بیاورد. اما در صورتی این کار عملی خواهد شد و اهرم تصاعد شکل خواهد گرفت که، تمامی آموزش ها به شیوه ای صحیح انجام گیرد. در این بخش به ویژگی های مهم بازار یابی شبکه ای می پردازیم که بهتر است از آن ها در راستای بهبود و توسعه رشد شخصی و درآمد بالا، استفاده گردد.
فروش مستقیم
سازمان های بازاریابی شبکه ای محصولات خود را به طور مستقیم بازاریابی و فروش می کنند. این کار بدین معنی است که در این تجارت تمامی واسطه ها حذف شده و مشتری کلیه نیاز های خود را از شرکت مربوطه تهیه می کند، حتی در صورتی که نیاز نیست در زمان های نا مناسب به خرید برود و هر زمانی که اراده کرد با استفاده از خرید آنلاین و اینترنتی، تمامی مایتاج خود را تامین کند. جالب است بدانید که مشاوران و بازاریابان از این طریق می توانند سود و پورسانتی دریافت کنند.
بدون حقوق ثابت
همان طور که در بخش های قبلی بیان شد، بازار یابی شبکه ای شغل نیست بلکه یک تجارت محسوب می شود. تا جایی که خود فرد دارای شغل و کارفرمای خود در نظر گرفته می شود. اما مانند حرفه های دیگر، حقوقی ثابت ندارد و هر یک از بازاریابان تا زمانی که کار کنند، محصول خود را بفروشند و افراد دیگر را به کار معرفی کنند، دارای درآمد بیشتری خواهد بود. همچنین اهرم تصاعد برای کسانی در نظر گرفته می شود که تعداد نفرات بیشتری را به کار دعوت نمایند.

چرا باید در دوره mba بازاریابی شبکه ای در موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کنیم؟

 همان طور که در مقاله بیان شد، بازاریابی شبکه ای، همچنین به عنوان یک بازاریابی چند سطحی در جهان شناخته می شود. این کار یک شغل نیست بلکه یک تجارتی است که علاقه مندان می توانند از طریق آن توانایی فروش خود را بالا برده و به درآمد های میلیونی برسند. تفاوت بین شغل و تجارت در آن است که در شغل، شما برای شخصی به نام کارفرما امرار معاش می کنید، در حالی که در تجارت بازار یابی شبکه ای و یا همان  Network Marketing، درآمد بسیاری را برای خود به دست می آورید و برای انجام آن، محدودیت زمانی و مکانی را مشاهده نخواهید کرد.

زمان آن فرا رسیده که اندکی از شغل های سنتی فاصله بگیرید و از دنیای مجازی و مشاغل آنلاین بهره جویی کنید. شاید باورش سخت باشد اما عده ای هنوز هم فکر می کنند که شیوه انجام بازار یابی شبکه ای همان تکنیک شرکت های هرمی را اجرا می کند، اما در دنیای امروزی خلاف این امر نیز ثابت شده است و تجارت بازاریابی شبکه ای امری قانونی در نظر گرفته می شود. زیرا هیچ جای دنیا نیامده که اگر محصولی را به صورت آنلاین بفروشید و یا کسی را به کار دعوت کنید، شما را راهی زندان کنند. در نتیجه حرکت در این مسیر به هیچ وجه اشکالی در رزومه کاری و حتی زندگی تان ایجاد نخواهد کرد. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان بر آن است که این دوره ها را برگزار کند تا افراد بتوانند با اخذ مدرک مدیریت حرفه ای کسب و کار بازاریابی شبکه ای، درآمد هایی که تا به حال به چشم ندیده اند را کسب نمایند.

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها