موفقیت در کسب و کار با زبان بدن

با توجه به رشد روزافزون علم و آموزشهای کوتاه مدت، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر مقاله موفقیت در کسب و کار با زبان بدن را تهیه و در دسترس علاقمندان قرار داده است.
 

موفقیت در کسب و کار با زبان بدن
 

حتماً این جمله را شنیده اید که «صدای عمل بلندتر از کلمات است.» این مسئله مخصوصاً در مورد زبان بدن (ارتباط غیرکلامی) صحت دارد. زبان بدن نوعی ابزار ارتباطی قدرتمند است که با استفاده از آن می توان دوست پیدا کرد و یا دیگران را به انجام کاری متقاعد نمود.آشنایی با زبان بدن به شما کمک می کند مسائلی مثل جذابیت، حقیقت، اعتمادبه نفس و شرم را تشخیص دهید. شما با دقت در حرکات طرف مقابل می توانید به حقایق زیادی دست یابید. در واقع تمام ما آگاهانه یا ناآگاهانه از «زبان بدن» استفاده می کنیم.

خرید دوره اصول و فنون مذاکره در مدیریت 

به ارتباط‌ های غیرکلامی که تنها شامل حرکات و رفتارهای فیزیکی اجزای بدن از جمله نحوه نشستن، قرار گرفتن پاها روی یکدیگر، حالت‌های صورت، حرکات دست‌ها و … می‌باشد، زبان بدن یا Body Language گفته می‌شود. محققین معتقدند که یکی از روش‌های ذهن خوانی افراد درک اشارات چهره و حرکات بدن افراد است تا از طریق زبان بدن یا تن گفتار به آنچه که در ذهن آن‌ها می‌گذرد پی ببریم. جالب است که بدانید بیشترین ارتباط میان افراد (93%) را زبان بدن آن ها تشکیل می‌دهد و فقط 7% ارتباط شامل گفتار می‌باشد.
 

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها