ICDL و کاربردهای آن؟


ICDL چیست؟


درباره ی ICDL

(ICDL (International Computer Driving License گواهی بین المللی کاربا رایانه یکی از گواهی نامه های پیشروی جهانی در عرصه ی مهارت های کامپیوتر است.بیش از14 میلیون نفر از 150کشور در سراسر دنیا از این مهارت استفاده می کنند. ICDL به عنوان مهارت ها و قابلیت های لازم برای استفاده از کامپیوتر و کار با نرم افزارهای  رایج تعریف می شود که طیف گسترده ای ازمدول ها شامل ملزومات کامپیوتر،پردازش کلمه و امنیت IT ارائه می دهد.داوطلبان در آزمون های مرتبط با رشته ی تحصیلی والزامات شغلی خود شرکت می کنند.

درهرجا اعم ازمدرسه،خانه و یا محل کار، مهارت های ICDL  شما را به سوی موفقیت سوق می دهد.

خرید دوره ICDL

چرا ICDL ؟

برنامه های ICDL برای تمام کسانی که تمایل دارند به طور کامل به کامپیوتر و نرم افزارهای آن تسلط یابند طراحی شده است.مهارت های کامپیوتری تمامی افراد از همه ی سنین را قادر می سازد تا از تکنولوژی در جهت بهبود زندگی شخصی و حرفه ای خود استفاده کنند. اصول ICDL برنامه های کاربردی در رابطه با مهارت های به روز شده و حوزه ی دانش که توسط تست معتبر می باشد، ارائه می دهد.
 

ICDL  در محیط  کار

توانایی استفاده ی مؤثر از کامپیوتر یک مهارت ضروری در زندگی است.گواهینامه ی مهارت های کامپیوتری شایستگی افراد را در محیط کار افزایش می دهد و به آن ها در بهبود روابط اجتماعی و زندگی شخصی کمک می کند.هم چنین موجب افزایش محبوبیت کارفرما در میان کارمندان و افزایش رضایت مدیران از کارکنان می شود.

ICDL در مدرسه

دانش آموزان با مهارت های رایانه ای تجربیات پربارتری دارند و برای زندگی بهتری در آینده پرورش یافته اند.این مهارت ها به استادان این امکان را می دهد تا از تکنولوژی به شیوه ی مؤثرتری حین آموزش در کلاس استفاده کنند.هم چنین موجب صرفه جویی در زمان و همکاری و تعامل هرچه بیشتر دانش آموزان می شود.
 

ICDL و کاربردهای آن؟

 

ICDL شامل 7 مهارت است که لازمه ی گرفتن گواهی،قبولی در هر 7 مورد است.

ملزومات کامپیوتری

این مدول شامل مفاهیم و مهارت های ضروری در رابطه با استفاده از سیستم،ساخت فایل و مدیریت آن،شبکه و امنیت داده هاست.

آموزش ICDL

ملزومات آنلاین

این مدول شامل مفاهیم و مهارت های ضروری در رابطه با جست و جو در وب، جست و جوی مؤثر اطلاعات،ارتباطات آنلاین و ایمیل.

پردازش کلمه

این مدول به داوطلبان اجازه می دهد تا توانایی خود را در استفاده از نرم افزار پردازش کلمه برای انجام فعالیت روزمره نشان دهند مانند ساختن،فرمت کردن وبه انجام رساندن اسناد کوچک مثل نامه ها واسناد روزانه ی دیگر.

صفحات گسترده

این مدول به داوطلبان اجازه می دهد تا مفاهیم صفحات گسترده را درک کنند و توانایی خود را در تولید خروجی مناسب نشان دهند.

استفاده از پایگاه داده ها

این مدول به داوطلبان اجازه می دهد تا مفاهیم پایگاه داده را درک کرده و توانایی خود را در استفاده از آن نشان دهند.

ارائه

این مدول به داوطلبان اجازه می دهد تا مفاهیم ارائه را درک کرده و شایستگی خود را در استفاده از نرم افزار ارائه نشان دهند.

همکاری آنلاین

این مدول مفاهیم و مهارت های مرتبط با راه اندازی و استفاده از ابزارهای مشترک آنلاین مانند ذخیره سازی،برنامه های کابردی بهره وری،تقویم ها،رسانه های جمعی،جلسات آنلاین،محیط های یادگیری و تکنولوژی تلفن همراه.

مدرک ICDL

برچسب ها :

نظرات و دیدگاه ها